רחפנים לצילום שטח

צילום שטח מן האוויר יכול לשמש למגוון רחב של מטרות החל ממשימות מדידה, דרך סקירה ובחינת שטחים וכלה באיתור נעדרים ובמשימות פרסום ושיווק לעסקים. אם בעבר, לצורך ביצוע צילום כזה היה צורך בהרמת מסוק לאוויר, הרי שהיום ישנם רחפנים לצילום שטח, המאפשרים צילום של כל שטח בכל היקף, מכל זווית ועם מגוון רחב של אפשרויות שאותן ניתן להתאים למטרה שאותה רוצים להשיג באמצעות אותו צילום. כך למשל, צילום שיווקי של שטח בניה יכלול בדרך כלל שטחים סמוכים, יראה את השטח ממעוף הציפור ויתבסס על שיוט מעל השטח בצורה שמרגיעה את העין ומציגה את השטח בצורה האטרקטיבית ביותר. לעומת זאת, צילום שנועד למטרות מיפוי או מדידה יתבסס על צילומי תקריב של מקטעים מתוך השטח, בחינת כל מקטע מכמה זוויות וגבהים וזום על אלמנטים שונים המצויים בשטח.

רחפנים – נקודת מבט חדשה

רחפנים לצילום שטח הוא תחום שהולך ותופס תאוצה בקרב אדריכלים, קבלנים, חברות תשתית, חברות פרסום ושיווק, אולפני קולנוע וטלוויזיה, מפיקי אירועים וכל גורם אחר שיכול להפיק ערך מהצגת המציאות הרלוונטית לו בצורה יעילה יותר ו/או אטרקטיבית יותר. העלות של הרמת רחפן לאוויר, בניגוד למשל להרמת מסוק, היא זניחה לחלוטין ביחס לערך שהוא יודע לספק ועם טכנולוגיות הצילום המודרניות, מאפשרת סריקה של שטחים שלמים בכל רמה של רזולוציה ולפרקי זמן שונים. העלות הנמוכה מאפשרת להשאיר את הרחפן באוויר לזמן רב, לייצר חומר צילום נרחב ומקיף ולאחר מכן לערוך אותו או להיעזר בו בצורה הטובה ביותר לטובת המטרה המבוקשת.

סקירה וצילום של שטח באמצעות רחפנים היא פעולה שדורשת רמה גבוהה של מקצועיות, הן סביב היכולת לבצע את הצילום בהתאם למטרה המבוקשת והן סביב היכולת לייצר תוצאה איכותית ואטרקטיבית. חברת אלמנטס מתמחה ביצירת פתרונות ויזואליים מתקדמים מן האוויר ובכלל זה מפעילה רחפנים לצילום שטח באמצעות צוות של אנשי מקצוע מומחים, הן בהפעלת רחפנים והן בתחום צילום האוויר למטרות שונות ומגוונות. באתר האינטרנט של החברה, תוכלו למצוא מידע נוסף על שירותי החברה וכן תוכלו ליצור איתנו קשר בטלפון 074-7040230 עם כל שאלה המעסיקה אתכם בתחום.