צילומי אוויר בתל אביב

חברת אלמנטס, המתמחה ביצירת פתרונות חזותיים מתקדמים, מספקת ללקוחותיה מגוון איכותי של צילומי אוויר בתל אביב עבור שלל צרכים ומטרות. שירותי הצילום מבוצעים עם רחפנים ומכשור חדשני על ידי צוות מקצועני, ועם בכל רישיונות והאישורים הנדרשים על ידי משרד התחבורה ורשות התעופה האזרחית.

 

צילומי אוויר ברמה הגבוהה ביותר

כמו שלא כל בן אדם עם סמאטרפון יכול להפיק צילומים מקצועיים, כך הדבר לגבי מי שמחזיק ברחפן עם מצלמה. בכדי להפיק צילומי אוויר איכותיים בתל אביב יש צורך בציוד מקצועי מתקדם, הניכר בטיב הרחפנים ובציוד הצילום שהם נושאים. כמו כן, ציוד זה נדרש בתפעול מקצועי של צוות מיומן ומורשה, השולט בכל פעולות הרחפן ומסוגל להפיק צילומים איכותיים ברזולוציה גבוהה, העונים במדויק לצרכי ודרישות הלקוח.

 

מענה למגוון לקוחות וצרכים

שירותי צילום אוויר בתל אביב מסופקים על ידינו ללקוחות פרטיים, מוסדיים ועסקיים עבור מגוון צרכים ומטרות, כפי שניתן לראות בדוגמאות הבאות:

  • צילומי אוויר שיווקיים – בתור הלב העסקי של ישראל, בתל אביב גם מבוצעות מרבית פעולות השיווק והפרסום בין אם על ידי משרדי פרסום או עלי ידי החברות עצמן. עבור צרכים אלו אנו מספקים צילומי אוויר איכותיים ועדכניים המשמשים בין היתר לשיווק ופרסום של נכסי נדל"ן, אירועים וכנסים, צילום של בתי עסק, עבור סרטוני תדמית, פרסומות, מידול תלת מימד, לשילוב סרטי אנימציה ועוד.
  • הפקות מדיה וקלנוע – אין ספק שתל אביב מהווה את מרכז תעשיית המדיה והקולנוע בישראל, עם שורה ארוכה של הפקות המבוצעות ונערכות בעיר. עבור צרכי תעשייה מפותחת זו חברתנו מספקת צילומי אוויר מקצועיים המתאימים לכל סוג של סרט בכל אורך, תחום ונושא, בין אם סרט עלילתי, סרטון פרסומת, כתבה חדשותית, קליפים, סרט דוקומנטארי, סרטי סטודנטים, סרטוני הדרכה וסרטוני תיירות.
  • צילומי נדל"ן ותשתיות – תל אביב מתפתחת בקצב מסחרר וכל הזמן נפתחים בה מיזמי נדל"ן חדשים לצרכי מגורים, עסקים ומסחר. עם חברתנו תזכו בצילומי אוויר איכותיים ברזולוציה גבוהה ביותר של מבנים ובניינים, הכוללים גם צילומים אנכיים, צילום של שטחים נרחבים, צילומים תרמיים, צילומים לצרכי פיקוח אחר בניה ותשתיות, תיעוד קרקעות ועבור סיורים וירטואליים.
  • צילומי אוויר לאירועים – כמרכז תרבות לאומי, בתל אביב נערכים אירועים המוניים שלא אחת מבקשים לתעדם ולפרסמם מהאוויר כצילומים מוקלטים וערוכים, או כצילומים בשידור חי. מדובר באירועים כדוגמת ירידים, הופעות, פסטיבלים, עצרות, הפגנות, אירועי ספורט ועוד. בנוסף, חברתנו מספקת צילומי אוויר גם עבור אירועים פרטיים ועסקיים כדוגמת חתונות, ימי חברה וכו'.

 

שירותי צילומי אוויר בתל אביב

להזמנת שירותי צילום אוויר בתל אביב, קבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר החברה או צרו קשר עם אלמנטס בטלפון 074-7040230.