צילומי אוויר לנדל״ן

חברת Elements המובילה בתחום צילומי אוויר בישראל, מתמחה בצילומי אוויר לנדל"ן בוידיאו וסטילס עבור מגוון צרכים ולקוחות. הצילומים מסופקים גם עם שילוב של צילומי קרקע וכוללים בין היתר מעקב בנייה, סקירה ובקרה של מבנים, צילום וירטואלי, מצגת קומות, צילום תלת מימד בקנה מידה גדול והדמיות תלת מימד שיווקיות.

  • מעקב בנייה – תצלום אווירי של פרויקטים גדולים עבור צורכי שיווק, סקירה, בקרה, פיקוח ובטיחות. את הצילומים ניתן לספק במועדים קבועים המספקים תיעוד של התקדמות פרויקט הבניה על שלביו השונים. עבודות צילום אלו מבוצעות בעזרת אמצעים מתקדמים המספקים מגוון סוגי צילומים לרבות צילומים פנוראמיים, מיפוי אורטופוטו, תלת מימד, ממשקי בקרה וסריקה ועוד.
  • מצגת קומות – כלי המחשה שיווקי שמעניק לרוכשים פוטנציאלים אפשרות לסרוק את הנכס המבוקש מזוויות מבט שונות עוד לפני גמר הבניה, כדוגמת הנוף הנשקף מכל דירה בבניין. לשם כך אנו נעזרים ברחפנים מקצועיים בעלי רמת דיוק גבוהה המספקים צילומים פנוראמיים מכל גובה מבוקש. כמו כן, על גבי ממשק המצגת ניתן להוסיף כל מידע מבוקש.
  • צילום וירטואלי – צילום אוויר של בתים, חללים, מתחמים, קרקעות ושטחים ב-360 מעלות ובשקיפות מלאה, אשר בעזרתו של ממשק אינטראקטיבי מעניק חוויית צפייה מרתקת וברורה. כמו כן, ניתן ללוות את הצילומים בכל מידע נוסף לרבות טקסטים, קריינות, גרפיקה ועוד צילומים וסרטונים. הצילומים מספקים כלי לסיור וירטואלי בנכס שנוצר על ידי הרכבה מקצועית של הרבה תמונות וצילומים לכדי תמונות פנוראמיות מפורטות וגדולות, המספקות נקודת מבט של 360 מעלות. תוצר זה בשילוב עם תוכנת מחשב מתקדמת מעניק מרחב רציף בו הצופה יכול לנוע בחופשיות ולבחון את הנכס מזוויות שונות. כל זאת, עם הצגה חיובית של הנכס התורמת למיתוג הפרויקט והחברה וקידום מכירותיה.
  • הדמיות תלת ממדיות – הדמיות ייעודיות לשלבי בניה התחלתיים לשם הצגת הפרויקט באופן מוחשי ושיווקי. הן מיועדות לפרויקטים בכל סדר גדול החל מתצלום אוויר של בתים בודדים ועד לשכונות שלמות. ההדמיות מושגות על ידי הלבשת תוכנית אדריכלית תלת ממדית על גבי צילומי אוויר. היכולת לקבל הדמיה איכותית מבוססת על ידע וכלים מקצועיים בעזרתם אנו יודעים לצלם בזווית, גובה ובקומפוזיציה הנכונים.
  • צילומי תלת מימד בקני מידה גדולים – צבעוניים וריאליים, מבוצעים עם צילומים אוויריים מדויקים והופכים כל אובייקט נדל"ן למודל תלת מימדי בעל יכולות אקטיביות להסתובב ולחקור את החלל מכל זווית. מודלים אלו יכולים לשמש לשלל צרכים כגון צורכי שיווק, מצגות ועוד.

 

הזמנת צילומי אוויר לנדל"ן

להזמנת צילומי אוויר לנדל"ן ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר החברה או צרו קשר עם אלמנטס בטלפון 074-7040230 או במייל info@elements-creative.co.il.