כמה עולה צילום רחפן?

חברת Elemejnts המובילה בישראל בתחום צילומי אוויר באמצעות רחפן, מספקת מגוון איכותי של שירותים לקשת רחבה של קהלים וצרכים, לרבות צרכי נדל"ן, חקלאות, הפקות קולנוע ומדיה, אירועים ועוד. כל זאת עם צילומי רחפן במחיר מצוין ליום עבודה הנקבע בהתאם לצרכיו הספציפיים של כל פרויקט.

 

פתרון צילום אוויר הזול ביותר בשוק

אחת השאלות הבסיסיות הנשאלות על ידי לקוחותינו היא כמה עולה צילום רחפן. ראשית, חשוב להבין כי בכל מקרה עבור צילום רחפן מחיר ליום צילום זול באופן משמעותי מכל אמצעי צילום אוויר אחר, המבוצע על ידי כלי טיס מאויש. החיסכון נובע מעלות הטסת הכלי על כל הכרוך בכך, וחיסכון בעלות צוות טיסה באוויר. כל זאת מבלי לגרוע מאיכות הצילומים ועם הגדלת רמת הביצועים שלהם, למשל במעבר בנקודות צרות ונמוכות, טיסה באזורים מאוכלסים ועוד.

 

אז כמה עולה צילום רחפן

התשובה לשאלה כמה עולה צילום רחפן נקבעת בהתאם למספר פרמטרים בסיסיים:

  • רישיונות ואישורים – מכיוון שרחפנים מצוידים במצלמה הם מוצר נגיש לכל אחד, יש הבדלים מהותיים ברמת המקצועיות בתחום זה המשפיעה באופן ישיר על רמת ואיכות הצילומים המתקבלים. בתור התחלה, חשוב להבין כי שימוש מקצועי ברחפן נדרש על פי חוק באישורים ורישיונות מתאימים המסופקים על ידי משרד התחבורה ורשות התעופה האזרחית. דרישה זו נובעת מהיות רחפנים כלי טיס הנדרש בשימוש ותחזוקה נאותים המונעים פגיעה ברכוש ונפש ועם כיסוי מלא למקרים של כשלים שונים ובלתי נשלטים. כמו כן, רישוי מעיד על חברה מקצועית עם ידע רב בתחום היודעת לתפעל את הרחפנים בהתאם להוראות ודרישות בטיחות של רשות התעופה. מדובר למשל ברישיון מטיס כלי לא מאויש וביטוח צד ג', אשר קבלתם כרוכה בעלויות גבוהות המגולמות במחיר יום עבודה עם רחפן.
  • איכות הציוד –  בשוק מוצעים רחפנים וציוד צילום אווירי בקשת רחבה של איכויות המגולמות גם במחירים, אשר מתחילים ממאות שקלים בודדים לרחפן ונוסקים לאלפי ועשרות שקלים. לכן מחיר יום צילומים עם רחפן מגלם בתוכו גם את איכות הציוד שבו נעשה שימוש. חברתנו נעזרת בציוד הטוב והמתקדם ביותר בשוק הכולל רחפנים מעולים ואמינים עם רמת ביצועים גבוהה, מצלמות מקצועיות, מייצבים ומכשור שליטה ועריכה מקצועי.
  • צוות מקצועי – מחיר צילום עם רחפן כולל כמובן עלות יום עבודה של צוות הפעלה, צילום ועריכה, דבר הקובע בסיכומו של דבר את איכות הצילומים והתאמתם המדויקת לצרכי כל לקוח.
  • מורכבות העבודה – לכל הזמנת צילומי אוויר צרכים משלה המשפיעים על רמת מורכות הביצוע מבחינת מועדי ומשך עבודה, אישורים, ציוד וכוח אדם ואלו גם משפיעים על העלות.

 

הצעת מחיר לצילומי רחפן

לקבלת הצעת מחיר כדאית לצילומי רחפן השאירו פרטיכם באתר החברה או צרו קשר עם אלמנטס בטלפון 074-7040230 או במייל info@elements-creative.co.il.