חברות צילומי אוויר

צילומי אוויר מקצועיים ואיכותיים לשלל מטרות

מחפשים חברות צילומי אוויר? אם כן, כדאי שתכירו את חברת אלמנטס המתמחה במתן פתרונות ויזואליים מתקדמים, הכוללים בין היתר צילומי אוויר סטילס ווידאו באמצעות רחפנים. מדובר בצילומים הנדרשים עבור קשת רחבה של מגזרים ולקוחות, כגון צילום אוויר של בתים, צילום אוויר של פרויקטי נדלן, הפקות אירועים, סיורים וירטואליים, צילומים לחדשות וכתבות ועוד.

 

צילום אווירי לכל מטרה

מאחורי חברתנו ניסיון רב בביצוע צילום מהאוויר וברשותנו מצויים ציוד מתקדם וידע עשיר, המאפשרים לתת מענה ברמה גבוהה במיוחד לשורה ארוכה של לקוחות. בין היתר אנו מבצעים צילום אווירי עבור צרכים שיווקיים כולל צילום אוויר אלכסוני, צילומי מעקב אחרי בנייה ותשתיות לגורמי נדל"ן ופיקוח, צילומים של אירועים כולל אירועים בשידור חי, צילומי קרקעות עבור מחלקות ארנונה ולצרכים משפטיים, צילומים תרמיים וכדומה. בנוסף לכך, על לקוחותינו נמנים גורמים המזמינים הדמיות תלת מימד לצרכים שיווקיים, הפקות של סרטי תדמית, סרטוני הדרכה וקליפים, צילומים חקלאיים באינפרא אדום, מצגות של קומות ועוד.

 

למה לבחור באלמנטס?

כיום פועלות בישראל כמה חברות צילומי אוויר והן נבדלות זו מזו ובאיכויות, בידע ובכלים המצויים ברשותן. בראש ובראשונה חשוב לדעת כי צילומי אוויר, אפילו אם הם מבוצעים באמצעות רחפנים, מחויבים ברישוי מטעם רשות התעופה האווירית ומשרד התחבורה. לחברתנו יש את האישורים האלו המאפשרים לה לתת שירות כחוק, ביחד עם הסמכות של טייסים וביטוחים רלוונטיים תקפים. מלבד זאת אנשי הצוות מגיעים מעולם הצילום המקצועי ויש ברשותם ניסיון עשיר, הבנה וידע המתבטאים ביצירת צילומים מעניינים ואיכותיים בקשת רחבה של אתרים ולשלל צרכים.

 

הרמה המקצועית הגבוהה שלנו ניכרת גם במאות שעות טיסה של הטייסים, דבר המתבטא  במיומנות גבוהה במיוחד בשליטה ברחפנים בצורה בטוחה ומדויקת. כל זאת מצטרף אל מגוון רחב של ציוד וסוגי רחפנים שאותם אנו מתאימים אל הפרויקט, כגון צילום אלכסוני, עם הגדרות שונות של פרמטרים לצילום בשליטה מהקרקע וצפייה בזמן אמת בצילומים של הרחפן. כך מתקבלות תוצאות איכותיות ומדויקות שלא ניתן להשיג באף מערכת צילום אוטומטית

 

הצוות המקצועי שלנו עומד לרשותכם להזמנת צילומי אוויר למתן מענה על כל שאלה בנושא. לפרטים נוספים, הנכם מוזמנים לפנות אל חברת אלמנטס בטלפון 074-7040230.