סרטון תדמית לעסק

חברת Elements מתמחה בהפקת סרטוני תדמית לעסקים מקצועיים ואפקטיביים. מדובר בסרטונים קצרים וענייניים המבוססים על קונספט ותסריט מותאם לצרכי, מסרי ורצונות הלקוח, המיוצרים בסגנון קולנועי מרתק התורם להעברת מסרי שיווק של בית העסק באופן משכנע. בנוסף, למען הפקת סרטונים אלו אנו נעזרים בציוד וטכנולוגיות מתקדמים ביותר, לרבות שימוש ברחפנים וצילום הסרט בטכנולוגיית 4K או FULL-HD. כלים ויכולות אלו בשילוב עם הבנה מעמיקה בשיווק ויזואלי, יעניקו לכם סרטונים בעלי פוטנציאל ויראלי גבוהה אשר יתרמו לקידום העסק ומיתוגו.

כדאיות שימוש בסרטוני תדמית

לבית עסק, חברה או ארגון המעוניינים לשווק ולפרסם את עצמם, את מוצריהם ושירותיהם באופן אפקטיבי, ייחודי ומתקדם, מומלץ לשקול הפקת סרט תדמית לעסק. סרטונים אלו מהווים אמצעי מעולה להשגת היעדים בהיותם מסוגלים להעביר באופן ויזואלי, מהיר וממוקד מסרי שיווק, פרסום ומיתוג מבוקשים. בהתאם לייעוד הסרטון המסר יכול לשכנע משקיעים, לשפר את תדמית החברה ולהוביל לפעולה.

הפקת סרטוני תדמית מקצועית

עם הבחירה בחברתנו אתם יכולים להיות בטוחים שתזכו לשירות הטוב ביותר שאפשר לבקש. השירות מתבטא בראש ובראשונה באיכות הסרטון ויעילותו, כאשר הפקתו נשענת על הליכי אפיון מעמיקים הקובעים את הקונספט והתסריט, וכן על צוות מנוסה ומקצועי וציוד מתקדם וחדשני. בנוסף לכך, איכות שירותינו נמדדת ביכולתנו לעמוד בהגדרות של מסגרת תקציב ולוחות זמנים מוסכמים, ולספק מוצר ערוך ומוגמר המוכן להקרנה, לרבות צילומי סטילס ווידאו מהאוויר והקרקע, סאונד, קריינות, טקסטים, אנימציה וגרפיקה.

הליך הפקת סרטוני תדמית

הליך הפקת סרטון תדמית מורכב ממספר שלבים עיקריים המשתנים במאפייניהם בהתאם לצרכי הלקוח ומאפייני הסרטון:
הגדרות אפיון – נשענות על תחקיר מעמיק, הבנת ייעוד הסרט, מאפייני קהל היעד שלו, מאפייני בית העסק, המוצר או השירות. כמו כן, שלב זה כולל איסוף תכנים חומרים רלוונטיים לסרטון.
בניית קונספט ותסריט – מבוססת על הגדרות אפיון ומתוכננת ונבנית מתוך הבנה וראייה שיווקית מקצועית ועכשווית.
צילומים – יכולים לשלב סטילס ווידאו לרבות צילומי אוויר מתקדמים.
עריכה – משלבת צילומים ביחד עם תכנים נוספים כדוגמת גרפיקה, סאונד, קריינות, שרטוטים, כתוביות, אפקטים וקטעי אנימציה. כל זאת, עד לקבלת סרטון מוגמר.

הזמנת סרטון תדמית לעסקים

להזמנת שירותי הפקת סרטון ולקבלת פרטים נוספים בנושא, צרו קשר עם חברת אלמנטס בטלפון 0747040230.