צילומי אוויר בישראל

עם חברת Elements המובילה בענף צילום אווירי בישראל תזכו למענה איכותי ומקיף עבור מגוון רחב של צרכי צילום בווידיאו וסטילס. שירותינו מסופקים עבור כל מקום ואתר ברחבי הארץ, מצילומי אוויר בתל אביב ועד אילת וקריית שמונה. את תצלומי האויר מבצע צוות מקצועי ומנוסה בעזרת רחפנים וציוד טכנולוגי חדשני, ועם כל האישורים והרישיונות הנדרשים על ידי רשות התעופה האזרחית ומשרד התחבורה.

 

צילומי אוויר בסטנדרטים גבוהים ביותר

היכולת של חברתנו לספק צילומי אוויר בישראל בסטנדרטים גבוהים ביותר נובעת משילוב של יכולת אנוש עם ידע מעמיק בנושאי צילום, עריכה, תקשורת ושיווק לצד תמיכה טכנולוגית מתאימה. אנו מחזיקים במגוון גדול ואיכותי של רחפנים מהטובים והמתקדמים בשוק המאפשרים התאמה לכל צורך וסוג של צילום. ציוד חדשני זה מופעל על ידי צוות מורשה ומנוסה של מטיסים השולטים באופן מלא במערכות הרחפן ויודעים כיצד להפיק ממנו כל תמונה וסרטון מבוקשים. לכך מתווספים שירותי עריכה מקצועיים ההופכים את השירות שלנו לטוב ביותר בשוק.

 

צילומי אוויר מקצועיים

אנו מבצעים צילום מהאוויר בעזרת רחפנים מתקדמים המעניקים מגוון זוויות צילום מכל גובה מבוקש, עם תנועה חלקה ורציפה של המצלמה. על פעולות הרחפן והצילום שולט באופן מלא צוות קרקע מיומן שיש לו את כל הידע והכלים להפקת צילומים באיכות הגבוהה ביותר שאפשר לבקש.

 

צילומי אוויר עבור מגוון צרכים

צילומי אוויר מסופקים על ידחנו עבור קשת רחבה של צרכים במקומות ואתרים שונים ברחבי הארץ, ועבור לקוחות מכל ענפי ומגזרי המשק. בין היתר שירותינו מתאימים לצרכים הבאים:

  • מיפוי ומידול אורטופוטו – עבור צילומי נדל"ן ותשתיות, כולל צילומי אוויר אנכיים ברזולוציה גבוהה כולל תמיכה של רשת GIS המאפשרת גם צילומים של אזורים נרחבים.
  • הפקות קולנוע ומדיה – לכל סוג ואורך של סרט עלילתי, תיעודי, דוקומנטרי, קליפים, סרטוני הדרכה, סרטי סטודנטים ועוד.
  • צילום אירועים – לרבות פסטיבלים, הופעות, אירועי חברה ואירועים פרטיים, כולל צילומים ערוכים ובשידור חי.
  • צילום שיווקי – אלכסוני ואנכי, מיועד לצרכי תדמית, פרסום ותיעוד, כולל בין היתר צילום אדריכלי, צילום בתי עסק, כנסים ואירועים. השירות מוצע כחלק מהפקה ויזואלית שיווקית שלמה שיכולה לשלב בין היתר הדמיות תלת מימד ועבודות עריכה מתקדמות.
  • עוד מגוון צרכים נוספים – פיקוח בניה ותשתיות, מידול תלת מימד, תיעוד של קרקעות, צילומים תרמיים, סיורים וירטואליים, צילום חקלאי באינפרא אדום ועוד.

 

הזמנת צילומי אוויר

להזמנת צילומי אוויר מקצועיים בכל מקום בארץ, ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר החברה או צרו קשר עם אלמנטס בטלפון 074-7040230

או במייל info@elements-creative.co.il .